poniedziałek, 16 września 2013

"Zotań przy mnie"- Harlan Coben

 
   Hi!

 I nadszedł czas na moją ulubioną książkę. Dzięki niej rozkochałam się w kryminałach i autorstwie Harlana Cobena. Kiedyś byłam w galerii razem z rodzicami i miałam straszną ochotę coś poczytać, więc tata zaproponował "Poradnik pozytywnego myślenia". To świetnie się składało, ponieważ nie oglądałam jeszcze filmu. Kiedy weszliśmy do sklepu, rozejrzałam się i w najlepszej dziesiątce było " Zostań przy mnie", od razu wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Strasznie cieszyłam się, że przeczytam ją i jednak mój instynkt się nie pomylił.
  Książka wciągnęła mnie od początku, była po prostu wspaniała. Te świetne poczucie humoru Cobena, ciągnięcie wątków, za którymi pojawiają się kolejne. Nie było to przegięte, jak w nie których książkach. Akcja nie powtarzała się monotonnie.  Książka zdecydowanie jest- jak do tej pory- moją ulubioną.


   Zarysować fabułę?! Jasne!

Kryminał opowiada o trójce rożnych z pozoru bohaterów, których życie niesie nierozwiązaną zagadkę. Z czasem rozwoju akcji ich życia splątują się nawzajem. Także pojawiają się bardzo dziwne zbiegi okoliczności, przez które trzeba poszperać głęboko w przeszłości i są mocno związane z naszymi bohaterami.


   Wierze, że osoby które nie miały nigdy styczności z tym gatunkiem literackim, po przeczytaniu tej książki na pewno by pokochały kryminały. Osobiście uwielbiam tą książkę i serdecznie zachęcam do przeczytania jej.

 Do napisania. :)
-Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz